Zadzwoń do nas 727 921 781

ABC składania zamówień

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W FIRMIE FM GROUP POLSKA 

 

1. Sposoby składania zamówień.

Zamówienia można składać na trzy sposoby:

  • Telefonicznie                                                              

(71) 327 00 00                                                                                   

  • Pocztą elektroniczną                                                                               

zamowienia@perfumy.fm

  • Korzystając ze sklepu internetowego               

Wszystkie zamówienia zlecone w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) są fakturowane w godzinach 8-22, a w soboty w godzinach 10-14 (za wyjątkiem sobót przypadających na ostatni dzień miesiąca, w których FM GROUP przyjmuje zlecenia w godzinach 10-18)

2. Prawidłowe składanie zamówień.

Przy składaniu zamówień e-mailem, faksem lub telefonicznie należy podawać kody produktów zgodnie z obowiązującym katalogiem.

Korzystając ze sklepu internetowego, wybieramy interesujący nas produkt i określamy liczbę jego sztuk, klikając lewym przyciskiem myszy na znaki "+" i "-" znajdujące się przy ikonie zamawianego przedmiotu. Następnie podsumowujemy, klikając w okienko "Dodaj do zamówienia".

Przy zamówieniach składanych za pośrednictwem Internetowego Sklepu FM, firma zastrzega sobie prawo do realizacji niekompletnego zamówienia w przypadku wystąpienia braków magazynowych. W powyższej sytuacji punkty zostaną naliczone zgodnie ze stanem zamówienia po uwzględnieniu braków. Koszt przesyłki kurierskiej nie ulegnie zmianie.

UWAGA!! Firma FM GROUP POLSKA nie ponosi odpowiedzialności za błędnie złożone zamówienia!!!

 W celu sprawnej realizacji zamówień niezbędne jest podanie następujących informacji: 

- numer dystrybutorski, 
- imię, 
- nazwisko, 
- ulica (w przypadku doręczenia do firmy - nazwa firmy) 
- kod pocztowy, 
- miasto, 
- telefon.

Zamówienia zostają wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Po uzyskaniu numeru przesyłki, możecie Państwo obserwować jej trasę. GLS http://www.gls-poland.com/pl/home/index.html

3. Koszty wysyłki.

Aby nie ponosić kosztów wysyłki zamówienie powinno osiągnąć minimalną wartość kwotową: 225 zł. 

WYSYŁKA FIRMĄ KURIERSKĄ

Zamówienia są zwolnione z kosztów wysyłki firmą kurierską w przypadku, gdy:

zamówienie osiągnie wartość kwotową 225 zł.

Zamówienia są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Po uzyskaniu numeru przesyłki, możesz obserwować jej status na stronie https://gls-group.eu/PL/pl/home .

ODBIÓR W PACZKOMACIE

W przypadku wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost zamówienia są zwolnione z kosztów wysyłki, gdy:

ich wartość kwotowa wyniesie 225 zł pkt.

4. Sposób Zapłaty.

1. Możesz wykonać przelew za pośrednictwem platformy Przelewy24! Dzięki temu nie musisz czekać na kuriera z odliczoną gotówką ani uiszczać płatności w Paczkomatach. Tym samym liczba dostępnych dla Partnerów Paczkomatów w całej Polsce wzrosła o te bez możliwości dokonania opłaty za pobraniem.

Dokonanie płatności online jest bardzo wygodne i proste w obsłudze, a system poprowadzi Cię krok po kroku:

  • Po zatwierdzeniu zamówienia wybierz opcję „płatność online / kurier” lub „płatność online / Paczkomat InPost”.
  • System przekieruje Cię do miejsca, w którym możesz wybrać swój bank, a następnie bezpiecznie się w nim zalogować i wykonać przelew.
  • Platforma Przelewy 24 poinformuje Cię SMS-em lub mailem o zarejestrowanej płatności.
  • Po dokonaniu płatności otrzymasz od FM GROUP e-mail z informacją o przyjęciu zamówienia.

2. Za produkty zamówione przesyłką kurierską za pobraniem, płaci się przy odbiorze pracownikowi firmy kurierskiej. WAŻNE jest przygotowanie wyliczonej kwoty dla kuriera.

3. W przypadku wysyłki za pośrednictwem Paczkomatów InPost za przesyłkę możesz zapłacić kartą w wybranym przez siebie punkcie odbioru (jeżeli wcześniej nie wybrałeś opcji płatności on-line).

5. Realizacja zamówień.
  • Jakiekolwiek zmiany wprowadzane do zamówienia należy potwierdzać telefonicznie.
  • Zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godziny 13 zostaje realizowane w tym samym dniu, a pierwsze doręczenie następuje w dniu kolejnym (za wyjątkiem piątku, kiedy to pierwsze doręczenie planowane jest na poniedziałek).
  • Należy wziąć pod uwagę nieprzewidziane awarie, zarówno ze strony FM GROUP POLSKA jak i firmy kurierskiej, dlatego też, jeżeli doręczenie nie nastąpi w przeciągu 3 dni, należy skontaktować się z działem reklamacji FM GROUP POLSKA w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Dołącz do FM GROUP
Oszczędzaj i zarabiaj!
Rejestracja online
Szybki kontakt
Jeśli cenisz sobie czas, po prostu zadzwoń
727 921 781
Strona niezależnego partnera FM World Polska niebędąca oficjalną stroną firmy FM World Polska, FM World ani FM Group Mobile.